سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

یک / نقل شده است روزی شیطان محضر عابد واصلی رسید و او را به مباحثه دعوت کرد و عابد نیز پذیرفت. ساعتی در باب سنگین ترین مباحث اعتقادی بحث و گفتگو صورت گرفت. از قضا شیطان در این مباحثه شکست خورد! و لبخند زنان راه خروج را در پیش گرفت. عابد او را خطاب کرد و گفت: تو که شکست خورده ای، پس از چه رو لبخند بر لب داری؟ شیطان نگاه عاقل اندر سفیهی در وی بینداخت و گفت: می خواستم ساعتی از یاد خدا غافل شوی که شدی!


دو / از اضافه شدن 55 مورد تحریم جدید پس از توافق ژنو که بگذریم(+) ؛ از ضبط اموال بنگاه علوی به ارزش پنج میلیارد دلار که بگذریم(+) ؛ از توهین ها و تحقیرهای پی در پی به دولت و ملت ایران پس از شروع مذاکرات که بگذریم(+) ؛ از خوش خیالی ها و ذوق زدگی های ذلیلانه ی برخی مسئولین در ارتباط با چشم آبی ها که بگذریم ؛ از مرقومه ی شیخ حسن روحانی پس از اعلام توافق ضعیف ژنو که شامل "برداشته شدن بخشی از فشارهای غیرقانونی در تحریم‌های یک‌جانبه" و "آغاز فروپاشی سازمان تحریم" بود که بگذریم(+) ؛ از سرخوردگی جبهه ی جهانی مقاومت مستضعفین که بگذریم ؛ …

معطل ماندن یک ساله ی فرایند پیشرفت علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران، پیش پا افتاده ترین حاصل مذاکراتِ طرف استکباری بوده است!

 

 

آقایان! با شیطان مذاکره نمی کنند، رجمش می کنند!

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :9
کل بازدید : 233562
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ