سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

علی اللهیاریدر صفحه شخصی خود نوشت:رسانه-هایی-که-به-خاطر-عشق-آمریکا-به-مردم-دروغ-می-گویند

آمریکا یک اصولگرا و آرمانگرای واقعی بدون هیچ انعطافی است. هر چقدر می‌خواهید با دروغ بَزَکش کنید.
رسانه‌های ما عجب عاشقانی هستند! عشق آمریکا کورشان کرده! نگفته‌ها را به وی می‌چسبانند. لا اقل این قدر غیرحرفه‌ای و بچه گانه دروغ نگویید.
البته این عشق به آمریکای دولتمردان ماست که در جامعه بازتاب داشته است.

لغو تحریم‌ها؛ آنچه شرمن گفت و آنچه بی‌خیال‌ها مرقوم داشتند
تعدادی از روزنامه‌های حامی دولت یازدهم، با ذوق زدگی از قول وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه‌ی آمریکا تیتر زدند: «تعلیق تحریم‌ها آغاز راهی برای لغو آنهاست»؛ این جمله‌ای عجیب بود. تعجب آور این بود که آمریکایی‌ها تا کنون هرگز نگفته‌اند که تحریم‌ها لغو خواهد شد. و تا کنون در مذاکرات از هیچ یک از خواسته‌های خود کوتاه نیامده بودند. در حالی که دولت با ادعای لغو «همه تحریم‌ها» وارد مذاکرات شد، حتی طبق توافق‌نامه ژنو در بهترین حالت تنها ممکن است…

علی‌رغم فضاسازی رسانه‌های دولتی مبنی بر لغو تحریم‌های 35 ساله هواپیمایی؛
ایران ایر: در چارچوب توافق ژنو فقط تعدادی کتاب دریافت کرده‌ایم!
در روزهای گذشته برخی رسانه خارجی و رسانه های دولتی در داخل  با تبلیغاتی زیاد خبر از لغو تحریم 35 ساله صنعت هواپیمایی در نتیجه توافق ژنو دادند اما چند ساعت بعد مدیرکل روابط عمومی شرکت ایران ایر با رد خبر امضای قرار داد با شرکت بوئینگ در مصاحبه تلفنی با واحد مرکزی خبر گفت:…

قبلا هم نوشته بودم که دولتمردان [...] ما برای پیگیری آرمان‌های آمریکایی‌شان چقدر به ما خسارت مادی و اقتصادی زده‌اند. این فقط یکی‌اش است:

خسارت چند ده میلیارد دلاری اعتماد سازی
افشای کانال‌های دور زدن تحریم‌ها، برای اعتمادسازی؟
علاوه بر خسارات اقتصادی که مستقیما از توافق‌نامه ژنو نصیب کشور شده است، افشای کانال‌های دور زدن تحریم‌ها باعث وارد آمدن خسارت‌های اقتصادی زیادی به کشور در هر سال خواهد شد. یک مورد از این خسارت‌ها که در ادامه بررسی می‌شود، حداقل بین 33 تا 50 میلیارد دلار در سال به کشور خسارت وارد می‌کند. این رقم چندین برابر 4?2 میلیاردی است که در توافقنامه ژنو قرار بود به ایران داده شود و البته هنوز چیزی از آن به دست ایران نرسیده است.

ریشه این ناکارآمدی و نابلدی در کجاست؟

 

منبع: bgh.ir


  

بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام
خوب دیگه ، یواش یواش داره ماه مبارک رمضان از راه میرسه . امابعد ...
چند نکته ایمنی هست که تازه یاد گرفتم خواستم بگم هرکس نمی دونه بدونه و هر کی هم که می دونه یاد آوری بشه.
ــ حاجی می گفت : روئیت  حلال ماه یک امر مستحب است و گاهی در این امر اشتباه می شود و ماه رمضان 28 روزه می شود .
حالا تکلیف چیه حاج آقا؟
ــ تکلیف اینست که شما روز آخر ماه شعبان را به نیت روزه مستحبی روزه بگیرید . البته همین امر هم مستحب است و برای احتیاط انجام می شود . متاسفانه در بین مردم بعضی اعتقادات غلط رایج است که باعث ضایع شدن اعمال می شود . مثلا بعضی ها روز آخر ماه شعبان را به نیت روزه یوم الشک یا روزه احتیاط روزه می گیرند که این روزه باطل است . نیت باید روزه مستحبی باشد .
حاجی اصلا چرا باید اشتباه بشه که این کارارو بکنیم؟!!!
ــ امر روئیت ماه مختص زمان ما نیست ، بلکه از زمان پیامبر مرسوم بوده و هست و حتی در زمان اهل بیت (ع) هم در امر روئیت حلال اشتباه می شده است . مثلا در زمان حضرت امیر المومنین (ع) ماه 28 روزه شد ، مسلمین به آن حضرت رجوع کرده و کسب تکلیف کردند و پرسیدند: یا علی پس تکلیف شبهای غدر چه می شود .
راست میگن حاجی همش که خراب شد!!!
ـــ حضرت علی(ع) در جواب فرمودند : بندگان خدا ، تکلیف ما انجام وظایف است نه مقدرات . منِ علی ، به شما می گویم که ثواب همه این شبها نزد خداوند رحمان برای شما محفوظ است .
حاجی در ادامه سخنانشان اینجوری گفت : مهم نیت ما بندگان است .
و من الله توفیق .
 

 


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :9
کل بازدید : 233559
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ